2 feb. 2015

50. Låg



16 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack :) Efter operation iklädd body för att inte slicka såret har vår Rosa varit både lågmäld och hållit sig lågt nere på golvet. Bodyn var dock mycket bättre än tratten hon bar de två första dagarna!

      Radera
  2. Så söt liten misse! Härligt dubbelbottnad tolkning.

    SvaraRadera
  3. Oj, jag började nästan undra om ni börjat med kläder till katten!! Vilken smart uppfinning istället för tratt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bodyn funkade bra, men det är väldigt tight och gjorde det svårt att springa och hoppa, vilket i och för sig var bra, för då höll hon sig lugn :) Mycket bättre än tratten, i bodyn kunde hon äta, dricka och göra sig rent på ett annat sätt och gosa! Hon har dock varit själaglad och haft fullt ös sedan den åkte av i helgen :)

      Radera
  4. Stackars liten... förstår att hon var nöjd med att bli av med den :)

    SvaraRadera
  5. Klart att man blir låg av att både bli opererad och måsta ha konstiga kläder på sej. Skönt att hon är piggare nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu är hon sig lik igen :) Trodde ett tag jag fått hem fel katt, så förändrad i personlighet de första dagarna, men nu är hon pigg, glad och busig igen!

      Radera
  6. Men så bra i dubbel bemärkelse! Västen har jag aldrig sett förut. Trattarna är inget kul!

    SvaraRadera
  7. Hon ser låg ut, hela uttrycket frågar - varför gör ni på detta viset????

    SvaraRadera
  8. Lilla kissen! Jag förstår om hon var lite låg när hon måste ha kläder på sig. Bra dubbellösning på temat och så skönt att hon är sig själv igen.

    SvaraRadera
  9. Skulle också känna mej låg med allt som hänt! Hon ger verkligen uttryck för temat och fint fångat!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  10. ...klart hon känner sig låg i den utstyrseln!
    oväntad tolkning av temat.
    Anki F

    SvaraRadera
  11. Ahaaa jag tyckte att kissemissen så litet ledsen ut, men jag trodde du menade att den låg ner....tänk katten förmedlade känslan till mig!

    SvaraRadera
  12. Så det är en levande katt :)

    SvaraRadera
  13. Vilken bra lösning för katten och till temat såklart.

    SvaraRadera