19 dec. 2013

349. Eget tema: Juleljus


6 kommentarer:

  1. Underbart med alla ljus det behövs i detta mörker. Kram

    SvaraRadera
  2. Ååååhh, så fint. Jag var på Liseberg i lördags, det ösregnade hela tiden... Vågade inte ens tänka på att ta upp kameran. Några suddiga bilder med mobilen som jag förmodligen kommer att radera när jag går igenom arkivet nästa gång, blev allt jag fick med mig i bildväg från denna underbart vackra julmarknad.

    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Charlotta :) Har besökt jul på Liseberg tre gånger i år! Så vackert och stämningsfullt. Detta är ifrån onsdags, då jag var där med brorsonen med åkpass. Snurrade gott :) Ha en riktigt fin helg!

      Radera
  3. Så vackert juleljus i den bilden. Ljusen liksom svävar fram.

    SvaraRadera
  4. Det är så vackert på Liseberg nu!

    SvaraRadera