17 dec. 2013

348. Eget tema: Glaskonst


 

11 kommentarer:

  1. Jag spurta i mål då det börjat och kommer bli värre med Internetet när vi blir många att slåss om masten nu inför kommande helger! Dom skall gradera upp den är det sagt men det tror jag inte på förrän det sker! Och den närmaste masten ligger vi i skugga till men jag börjar vänja mej att gå ner i varv! Jag kommer titta till dej tills du går i mål för du har verkligen fått mej att ändra på mitt sett att fotografera fast du kör med redigeringar så försöker jag samma sak fast utan redigering! Så jisses vad foton som blivit ratade och även sådana som varit bra Du har varit en stor inspirationskälla!!! ;D
    Underbart härlig med glaskonst för en som bott i Glasriket! Jag råka ha sönder min vackra norska skål som kommer bli återanvänd i någon stenpartis rabatt! Med denna skulle även vara att man tagit en egen glaskula som hållits i en vantförsedd hand! Härlig spegling man ser! Försökte med en egen glasklump men fick det inte riktigt som jag ville men kanske nästa år!!! BAMSEKRAM ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för dina fina ord BatongAmanda och tack detsamma. Både dina ord och bilder är en källa till inspiration. Vilket lärorikt fotoår!! Fantastiskt att få lära känna dig och alla kreativa fotografer i utmaningen. Stor kram!!!

      Radera
  2. underbar mystisk, magisk bild! Spåkula inför 2014? härlig fokus! (tack för gulliga slutord! Jag har verkligen njutit av dina konstnärliga och innehållsrika bilder! Allt gott till dig! Lyckokram!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Gunilla, för kommentarer, som alltid gjort mig glad och dina inspirerande foton. Kommer att sakna dig nästa år! Kram

      Radera
  3. som en glasbubbla ligger den där och försöker säga oss något........

    Tack för alla dina kommentarer hos mig - nu är jag klar! Har grejat tredje året i rad och nästa år ses vi igen, men nya utmaningen. Kluriga ord en del på listan!

    Ha en skön jul och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pysselfarmor! Fantastiskt att ha fixat utmaningen i tre år! Grattis :) Tack för kommentarer och inspiration! Julkramar och nyårsönskningar!

      Radera
  4. Lustigt, jag fotade också en glaskula häromdagen. Kan det har något att göra med att det sanrt blir ett nytt år? Hoppas att det nya året inte blir lika upp och med som världen i glaskulan!

    SvaraRadera