28 sep. 2013

275. Energi



7 kommentarer:

  1. Vilken häftig bild. Den vinklingen var helt underbar. Skulle jag kunna se som en tavla.

    SvaraRadera
  2. Och en himmel som kanske kommer att ladda ur sig en stund senare ;)

    SvaraRadera
  3. Tur att Gubben kände till det för jag tänkte tvärtom ett energislukande hus, hahaa...! Snygg vinkel och massa energi produceras där!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  4. Så knivskarpt och så dramatiska moln -ger en mycket fin spänning i bilden och härlig kontrast.

    SvaraRadera
  5. Urläcker bild! Hoppas den inte är en symbol för vår framtida energi! Fint med det röda och gröna på byggnaden!

    SvaraRadera
  6. Kommer på mig själv med att sitta och luta huvudet tvärt till vänster för att uppfatta hur byggnaden ser ut. Tur att du skrev vad det var för en byggnad annars hade jag nog grubblat en hel del över sambandet med temat. Jag hade gärna sett mer av den engelsk- (?) inspirerade byggnaden. Fin skärpa och vackra färger.

    SvaraRadera