5 aug. 2013

214. Kanal



9 kommentarer:

  1. haha, den var rolig! Annorlunda än "min" kanal! Underbara färger!

    SvaraRadera
  2. Att du inte åkte själv i "kanalen när du ändå var där! Kanske rädd att bli blöt men härligt val till Kanal med Flumeriden!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  3. Ja, det är ju också en sorts kanal och jag har åkt den fast det inte är min grej. :)

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, det var en finurlig tolking. En jättefin bild, gillar som vanligt din komposition, beskäring:)

    SvaraRadera
  5. Tack! Nej, det blev ingen åkning för mig :D Flumride är en favorit, men lite för blöt! Vi tog en tur i Parishjulet istället :D

    SvaraRadera
  6. Smart tolkning, men se den kanalen vill jag absolut inte befinna mig i ;-))

    SvaraRadera
  7. Det ser ju ut att vara en lugn och fin kanalfärd. Om man inte såg fallet i högerkant. Rolig tolkning av temat.

    SvaraRadera