12 juli 2013

187. Kväll



10 kommentarer:

  1. PÅ rätt plats vid rätt tid på dygnet :) En fin kvällsbild!

    SvaraRadera
  2. Gillar kompet av denna bild,snygg!

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag nyfiken på var du varit??? Ser jättehärligt ut och skön kvällsfoto men mysstämning! En känsla i foto som även känns till betraktaren!!! Bamsekram ;D

    Igår blev det massa foton som ligger på kö och det känns bra! Varit svårt att komma loss ett tag med bygget pågående! Fast jag glömde kameran till Loppis där flera gjorde Fynd vid vår "baklucka" och det uttalades högt flera gånger! Får hitta Fynd någon annanstans!!! KRAMMMMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kameran har tagit lite semester och jag återvinner ett foto från resan till spanska kusten för ett par veckor sedan, så jag inte hamnar för mycket på efterkälken! Skall ladda batterierna åter så jag kommer ikapp om någon vecka eller så :)

      Härligt att du har en kö av foton väntandes! KRAMMMMMMMM :D

      Radera
  4. Underbar kvällsbild. Ser ut som hämtat ur filmen "Mamma Mia"

    SvaraRadera
  5. Jag känner att det är en varm kväll!

    SvaraRadera
  6. Vackert! Fint komponerat med en it av markis (parasoll) som ramar in. Ser riktigt härligt ut:)

    SvaraRadera
  7. Snyggt med alla linjer och vinklar och den milda sandfärgen.

    SvaraRadera